2014. január 31., péntek

Újra a fedélzeten!

A blog eddigi élete kicsit úgy telt, mint egy mese, hol volt, hol nem...no de, itt az idő az újabb bejegyzésre!
Ugyanis kedves barátnőm, Linyah oldalán rendkívül aktív tevékenységet folytat és meginvitált legutóbbi Blogkóstoló versenyére.
A verseny kiírás szerint sorsolás alapján kapták meg a résztvevők egymás oldalait, receptjeit és onnan tetszőlegesen választva kellett egyet elkészíteni és közzé tenni.

Nekem Zsuzsi finomságait szánta az ég, ahol megtalálható sós, édes finomság egyaránt. Mivel hasznos kis spejzem mélyén ~ 15 kg alma lapult még, gondoltam, valami almás nyalánksággal gyorsítom a fogyasztást. 

Így esett a választás a Tepsis almás palacsintára. Rendkívüli sikere volt kollégáim körében. 


Az eredeti recepttől csupán annyival tértem el, hogy tetejére az almákat nagy cikkekben hagytam, így még több almával fedhettem be. Az almacikkeket a tésztára helyezést megelőzően fahéjas porcukorban megforgattam. 
Rendkívül ízletes, gyors sütemény, kisgyerekes anyukáknak és nagyon elfoglalt dolgozó nők kedvenc süteménye lehet :) mert tényleg pikk-pakk kész és azonnal belengi az egész lakást a fahéj és alma illatának elegye.

Jó étvágyat hozzá!
Ízorgiában teli pillanatokat kívánok Neked, kedves Olvasóm a következő hétre is ;)

4 megjegyzés:

  1. Úgy látom, gyakrabban kellene játékot indítanom, az előző post is ilyen "játékos" :)

    VálaszTörlés
  2. ;) Motiváló tényező, de a többi recept is érkezik nem sokára. Ettől függetlenül várom a következő fordulót :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, hogy megtiszteltél. Örülök, hogy sikereket értél el a kollégáid körében is. Ha nem gond, ideteszem a recept linkjét, hogy mások el tudják készíteni, mert az írásodban nem találtam sem receptet, sem receptre utaló linket. Ha gond, nyugodtan törölt a hozzászólást.
    Almás palacsinta tepsiben: http://zsuzsifinomsagai.blogspot.hu/2013/02/almas-palacsinta-tepsiben.html

    VálaszTörlés
  4. Szia Zsuzsi, köszi a receptet! Természetesen belinkeltem a receptet, nehogy plágium-gyanús legyen ;) Ha rámész a Tepsis almás palacsintára a szövegben, akkor katt rá és Hozzád navigál az oldal ;)

    VálaszTörlés